Volvo Penta și Danfoss Drives navighează spre un viitor electric cu cele mai recente nave hibride MHO-Co

Volvo Penta și Danfoss Drives navighează spre un viitor electric cu cele mai recente nave hibride MHO-Co

Într-o mișcare semnificativă către un viitor sustenabil, Volvo Penta și Danfoss Drives au anunțat lansarea a două noi nave hibride avansate pentru MHO-Co, marcând o evoluție interesantă a tehnologiei hibride. Navele MHO-Boreas și MHO-Balder, care au intrat în funcțiune în martie 2024, sunt proiectate să transporte tehnicieni către și de la facilitățile offshore din Marea Nordului.

Aceste nave de transfer de echipaj (CTV) de 36m pot transporta până la 24 de operatori și opt membri ai echipajului și reprezintă un pas important în călătoria către electromobilitate. Cu un design complet integrat, acestea promit niveluri de eficiență de clasă mondială în transportul maritim datorită soluției integrate și designului inteligent ‘Power of Plenty’ care combină acționările și mașinile Danfoss cu liniile de propulsie IPS Volvo Penta.

Un aspect remarcabil al acestor nave este absența motoarelor diesel tradiționale pentru propulsie. În schimb, acționările electrice IPS Volvo Penta sunt alimentate de un parc de baterii pentru modul complet electric și de opt generatoare de viteză variabilă Volvo Penta D8 IMO III pentru a extinde raza de acțiune a navei.

Colaborarea dintre Volvo Penta și Danfoss Drives, care a început încă din 2021 cu lansarea a două exemple timpurii de CTV-uri hibride pentru MHO-Co, se bazează pe experiență și inovație. Această colaborare a produs deja rezultate eficiente din proiectele pilot.

Claus Larsen, șeful vânzărilor pentru Europa de Nord, Europa Centrală și EMEA Marine & Electrification la Danfoss Drives, a subliniat că noile nave “ne mută mai departe în viitor” și că, datorită acționărilor complet electrice, “putem crea un design pregătit pentru viitor bazat pe acționările și mașinile noastre electrice”. De asemenea, a menționat flexibilitatea de a rula pe surse de energie viitoare, cum ar fi hidrogenul sau celulele de combustibil, odată ce acestea vor deveni viabile comercial.

Jan-Willem Vissers, directorul comercial pentru marină la Volvo Penta, a adăugat că includerea unei versiuni electrice a sistemului lor de performanță internă (IPS) reprezintă “un pas semnificativ înainte în călătoria noastră” și este combinată cu filozofia ‘Power of Plenty’ pentru a optimiza utilizarea energiei și reîncărcarea, oferind un design cu potențialul de a atinge noi înălțimi pentru eficiența marină.

Mik Henriksen, CEO-ul MHO-Co, a explicat că pentru aceste livrări CTV recente, clientul adoptă un model ‘Power as a Service’, plătind doar pentru energia consumată. Acest lucru a făcut eficiența de clasă mondială a IPS Volvo Penta imediat atractivă datorită reducerilor mari în utilizarea energiei, sistemului de management al energiei Danfoss, băncii de baterii și unei rețele de generatoare ‘Power of Plenty’ care livrează doar energia necesară.

Această inițiativă subliniază angajamentul continuu al industriei maritime de a adopta soluții mai verzi și mai eficiente energetic, contribuind la un viitor mai curat și mai sustenabil.

 

cimaxcim

Share
Published by
cimaxcim

Recent Posts

Xpeng P7 – Xpeng a dezvăluit oficial în Europa noua generație a sedanului sportiv P7

Xpeng a dezvăluit oficial în Europa noua generație a sedanului sportiv P7, în premieră la…

3 zile ago

Grupul Volkswagen și PowerCo prezintă versiunea de serie a noii baterii Unified Cell și Cell-to-Pack

Volkswagen Group și PowerCo au prezentat versiunea de serie a noului Unified Cell. Acesta va debuta în…

3 zile ago

Rabla pentru mașini verzi (ev) din luna septembrie 2025 pentru persoane fizice

Administraţia Fondului pentru Mediu (AFM) anunţă lansarea, în luna septembrie, a sesiunii pentru persoane fizice…

2 săptămâni ago

Legea mirosurilor riscă să devină o aberație birocratică: gospodăriile și fermele mici, principalele victime

Ministerul Mediului, Apelor și Pădurilor a pus în consultare publică metodologia de aplicare a Legii…

2 săptămâni ago

EIA se așteaptă ca prețul țițeiului să scadă sub 60 de dolari pe baril până la sfârșitul anului și să ajungă în medie la aproximativ 50 de dolari pe baril până în 2026

Administrația pentru Informații Energetice din SUA (EIA) se așteaptă la o scădere semnificativă a prețului petrolului, deoarece…

o lună ago

Cercetătorii ORNL folosesc fibra de carbon pentru a îmbunătăți performanța bateriilor procesate uscat

Cercetătorii de la Laboratorul Național Oak Ridge au depășit un obstacol în calea utilizării unui proces uscat,…

o lună ago