Renault a dezvăluit versiunea de înaltă performanță a modelului Rafale: Renault Rafale E-Tech 4×4 300 CP

Această versiune oferă o autonomie de până la 1.000 km (conform standardului WLTP). Cu motorul electric adăugat pe puntea spate, acest model de vârf al mărcii beneficiază de o tracțiune integrală permanentă.

Rafale E-Tech 4×4 300 CP este echipat cu tehnologii de ultimă generație și sisteme de siguranță, optimizând tracțiunea și stabilitatea pe orice tip de teren. Versiunea Atelier Alpine duce limitele excelenței și mai departe în ceea ce privește plăcerea de a conduce, având un șasiu ajustat de inginerii de la Alpine Cars și un sistem inteligent de suspensie activă.

Grupul motopropulsor al lui Rafale E-Tech 4×4 300 CP se bazează pe unitatea hibridă E-Tech 200 CP, cu adăugarea unui motor electric pe puntea spate și o baterie încărcabilă cu o capacitate substanțială de 22 kWh. Astfel, Rafale are o autonomie de până la 100 de kilometri în modul complet electric (conform standardului WLTP). Motorul cu ardere internă funcționează împreună cu cele trei motoare electrice și bateria pentru a dezvolta o putere totală de 300 CP.

Eficiența energetică este optimizată continuu pentru a obține un raport performanță/eficiență comparabil cu cele mai bune modele. Consumul combinat conform standardului WLTP al lui Rafale E-Tech 4×4 300 CP este de 0,7 l/100 km, rămânând moderat la 5,8 l/100 km chiar și atunci când bateria este descărcată, datorită eficienței motorului cu ardere internă și capacității mari a bateriei (omologare WLTP în curs).

Aceasta reprezintă o nouă versiune de grup motopropulsor plug-in hibrid. Motorul cu ardere internă de 1,2 litri, cu trei cilindri, are un nou turbocompresor, oferind o putere de 110 kW sau 150 CP (comparativ cu 96 kW sau 130 CP pentru versiunea E-Tech 200 CP) și un cuplu de 230 N·m (comparativ cu 205 N·m). Cutia de viteze fără ambreiaj cu mai multe moduri de funcționare ține cont de aceste modificări.

Motorul cu ardere internă este combinat cu trei motoare electrice (două principale și unul secundar), cu o putere totală de 300 CP:

  • Motorul electric principal de pe puntea față, dezvoltând 50 kW (70 CP) și 205 N·m de cuplu.
  • Al doilea motor electric principal, permanent conectat la puntea spate, dezvoltând 100 kW (136 CP) și 195 N·m de cuplu.
  • Motorul electric secundar HSG (Generator de Pornire de Înaltă Tensiune), dezvoltând 25 kW (34 CP) și 50 N·m de cuplu.

Renault Rafale E-Tech 4×4 300 CP este un model de vârf care oferă o combinație impresionantă de performanță și eficiență. Iată câteva caracteristici cheie:

  1. Grup motopropulsor hibrid plug-in E-Tech 300 CP:
    • Motorul cu ardere internă de 1,2 litri, cu trei cilindri, are un turbocompresor nou, oferind 110 kW (150 CP) și un cuplu de 230 N·m.
    • Adăugarea unui motor electric pe puntea spate și o baterie încărcabilă de 22 kWh oferă o autonomie de până la 100 km în modul complet electric (WLTP*).
    • Puterea totală combinată este de 300 CP.
  2. Tracțiune integrală permanentă:
    • Datorită motorului electric adăugat pe puntea spate, Rafale beneficiază de o tracțiune integrală permanentă.
  3. Atelier Alpine:
    • Versiunea Atelier Alpine are un aspect distinctiv, cu caroserie Satin Summit Blue, spoiler flotant Starry Black și jante speciale de 21 de inci.
    • Suspensia inteligentă auto-ajustabilă și șasiul optimizat oferă o plăcere de condus excepțională.
  4. Eficiență și siguranță:
    • Consumul combinat conform standardului WLTP al lui Rafale E-Tech 4×4 300 CP este de 0,7 l/100 km, chiar și atunci când bateria este descărcată.
    • Sistemele de siguranță și tracțiune sunt optimizate pentru orice condiții de drum.
cimaxcim

Share
Published by
cimaxcim

Recent Posts

Xpeng P7 – Xpeng a dezvăluit oficial în Europa noua generație a sedanului sportiv P7

Xpeng a dezvăluit oficial în Europa noua generație a sedanului sportiv P7, în premieră la…

3 zile ago

Grupul Volkswagen și PowerCo prezintă versiunea de serie a noii baterii Unified Cell și Cell-to-Pack

Volkswagen Group și PowerCo au prezentat versiunea de serie a noului Unified Cell. Acesta va debuta în…

3 zile ago

Rabla pentru mașini verzi (ev) din luna septembrie 2025 pentru persoane fizice

Administraţia Fondului pentru Mediu (AFM) anunţă lansarea, în luna septembrie, a sesiunii pentru persoane fizice…

2 săptămâni ago

Legea mirosurilor riscă să devină o aberație birocratică: gospodăriile și fermele mici, principalele victime

Ministerul Mediului, Apelor și Pădurilor a pus în consultare publică metodologia de aplicare a Legii…

2 săptămâni ago

EIA se așteaptă ca prețul țițeiului să scadă sub 60 de dolari pe baril până la sfârșitul anului și să ajungă în medie la aproximativ 50 de dolari pe baril până în 2026

Administrația pentru Informații Energetice din SUA (EIA) se așteaptă la o scădere semnificativă a prețului petrolului, deoarece…

o lună ago

Cercetătorii ORNL folosesc fibra de carbon pentru a îmbunătăți performanța bateriilor procesate uscat

Cercetătorii de la Laboratorul Național Oak Ridge au depășit un obstacol în calea utilizării unui proces uscat,…

o lună ago