Cu 190.622 de vehicule complet electrice livrate, BMW Group a înregistrat o creștere de +24,6% a vânzărilor de BEV în prima jumătate a anului 2024, comparativ cu anul precedent. În ansamblu, vânzările BMW Group au scăzut cu 0,1% față de perioada anului precedent, cu 1.213.359 de unități vândute în prima jumătate a anului. BEV-urile au reprezentat astfel 15,7% din vânzări.
Marca BMW a înregistrat vânzări de 179.557 de vehicule complet electrice în prima jumătate a anului, reprezentând o creștere de 34,1% a vânzărilor de BEV de la an la an. BEV-urile marca BMW au reprezentat astfel 16,4% din vânzările mărcii BMW.
Pentru marca BMW, modelele din segmentul superior premium devin din ce în ce mai populare în rândul clienților, pe lângă modelele complet electrice. BMW Seria 7 a înregistrat o creștere a vânzărilor de +22% în prima jumătate a anului comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. De asemenea, BMW X1 și BMW Seria 3 au înregistrat o creștere puternică față de anul precedent. BMW M GmbH a avut, de asemenea, rezultate bune, generând un mare interes atunci când a dezvăluit primul sedan de înaltă performanță M5 cu motor electrificat în iunie.
Cu un total de 99.517 vehicule vândute, BMW M a înregistrat o creștere a vânzărilor de +5,1%. Odată cu schimbarea continuă de model a portofoliului său complet de produse, marca MINI a livrat 114.054 de vehicule în prima jumătate de an. Aceasta include primele mașini MINI Cooper din noua familie MINI.
Un punct culminant pentru marca Rolls-Royce a fost lansarea Rolls-Royce Cullinan Series II — cel mai solicitat model Rolls-Royce din portofoliul de produse al mărcii. În prima jumătate de an, marca Rolls-Royce a livrat un total de 2.819 de automobile clienților din întreaga lume. BMW Motorrad a predat 113.072 de motociclete și scutere clienților din întreaga lume în aceeași perioadă.