Grupul Hyundai Motor a fost recent în centrul atenției la Salonul Auto de la New York, folosind această platformă pentru a-și prezenta planul captivant de produse. Să explorăm detaliile:
În rezumat, Hyundai a folosit Salonul Auto de la New York pentru a ilustra direcția sa de produse, subliniind inovația, electrificarea și o viziune îndrăzneață pentru drumul înainte.
Xpeng a dezvăluit oficial în Europa noua generație a sedanului sportiv P7, în premieră la…
Volkswagen Group și PowerCo au prezentat versiunea de serie a noului Unified Cell. Acesta va debuta în…
Administraţia Fondului pentru Mediu (AFM) anunţă lansarea, în luna septembrie, a sesiunii pentru persoane fizice…
Ministerul Mediului, Apelor și Pădurilor a pus în consultare publică metodologia de aplicare a Legii…
Administrația pentru Informații Energetice din SUA (EIA) se așteaptă la o scădere semnificativă a prețului petrolului, deoarece…
Cercetătorii de la Laboratorul Național Oak Ridge au depășit un obstacol în calea utilizării unui proces uscat,…