Horse Technologies, o divizie a Horse Powertrain și dezvoltator de sisteme de propulsie cu emisii reduse, a anunțat noua sa unitate de propulsie hibridă integrată, HR18 HEV. Prima unitate completă de propulsie proiectată, dezvoltată și produsă sub marca Horse Powertrain, HR18 HEV a fost dezvoltată în centrele de cercetare și dezvoltare din România și Spania. Unitatea va fi produsă la fabrica Horse Technologies din Bursa, Turcia, și la fabrica din Valladolid, Spania.
Grupul motopropulsor hibrid consolidează tehnologii cheie din întregul portofoliu de produse Horse Technologies într-o singură unitate eficientă, care poate alimenta o gamă largă de soluții de mobilitate. Acesta combină un motor cu ardere internă, un motor electric, o transmisie și electronică de putere într-o singură soluție.
Pentru a coincide cu anunțul noului grup motopropulsor, Horse Powertrain începe producția motorului său cu combustie internă HR18: un nou motor pe benzină cu 4 cilindri, de 1,8 litri, cu injecție directă. Cu o greutate de doar 100 kg, HR18 oferă o putere de până la 80 kW (108 CP) și un cuplu de 172 N·m.
HR18 este un motor cu ciclu Atkinson construit special pentru utilizarea în sistemele de propulsie hibride și este compatibil cu amestecuri de combustibili flexibili cu un conținut de etanol de până la 10%. Respectă pe deplin standardele de emisii Euro 6EBIS și Euro 7. Motorul HR18 a fost dezvoltat la centrul de cercetare și dezvoltare Horse Technologies din București, România, și va fi turnat, prelucrat și asamblat în fabricile companiei din Valladolid și Bursa.
Grupul motopropulsor HR18 HEV integrează o baterie litiu-ion BTA Gen2, dezvoltată la centrul său de cercetare și dezvoltare din Valladolid. Cu o greutate de doar 36 kg, poate stoca până la 1,4 kWh de energie și se poate descărca la o rată maximă de 11,6 Ah, cu o gamă de tensiune de 150-279 V. În ciuda formei sale compacte (707x422x190 mm), BTA Gen2 include două module de 34 de celule cu un sistem de răcire integrat.
Transmisia unității este cutia de viteze fără ambreiaj DB45S, fabricată în Sevilla, Spania, care poate furniza un cuplu maxim de 436 N·m. Grupul motopropulsor utilizează, de asemenea, motorul Horse Technologies 5DH, produs la uzina sa din Aveiro, Portugalia, cu o putere maximă de 50 kW și un cuplu maxim de 212 N·m.
Modelul HR18 HEV este conceput direct pentru a aborda provocările cu care se confruntă producătorii de echipamente originale (OEM) pe piața actuală. Vehiculele HEV devin cea mai solicitată categorie de sisteme de propulsie pe multe piețe, necesitând investiții semnificative din partea multor mărci și producători de echipamente originale (OEM) în consolidarea ofertei lor de HEV – toate acestea în timp ce se confruntă cu presiuni comerciale fără precedent. Prin rezolvarea provocărilor majore implicate în producerea și integrarea unui sistem atât de performant, le oferim partenerilor noștri OEM posibilitatea de a se concentra pe inovațiile și domeniile lor prioritare de diferențiere.
—Matias Giannini, director executiv al Horse Powertrain
Formată din două divizii, Aurobay Technologies și Horse Technologies, Horse Powertrain operează 17 fabrici și 5 centre de cercetare și dezvoltare la nivel global, deservind o gamă largă de producători de echipamente originale (OEM), inclusiv Renault Group, Geely Auto, Volvo Cars, Proton, Nissan și Mitsubishi Motors Corporation.
Lasă un răspuns
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.