Skip to content
EcoRomania™® &  EcoloMania Romania™®

EcoRomania™® & EcoloMania Romania™®

-= Idei pentru viitor =-

Primary Menu
  • ECO – Tehnic
    • Auto
      • Vehicule cu Hidrogen
      • Vehicule Electrice
      • Vehicule Hibride
    • Proiecte – diy
      • Proiecte de Grădinărit Ecologic
      • Proiecte pentru Casă Verde
      • Reciclare și Reutilizare:
    • Proiecte – eco
    • Programe eco
  • Energie Verde
    • Hidrogen și Energie Curată
    • Panouri Solare
      • Fotovoltaice
      • Termice
    • Turbine Eoliene
  • Natura și Mediu
    • Eco-Turism
    • Protecția Naturii
      • Conservarea Faunei și Florii
      • Protejarea Pădurilor și Apelor
      • Legislația de Mediu
    • Ecologie
    • Chimia Mediului
  • Tradiția Românească și Mediu
    • Meșteșuguri și Autenticitate Culturală
    • Produse Tradiționale
    • Sărbători și Obiceiuri în Armonie cu Natura
  • Agricultură Sustenabilă
    • Agricultura Ecologică
    • Agricultură Regenerativă
    • Grădinărit Ecologic
      • Grădini de Flori
      • Grădini de Legume
      • Grădini Medicinale
    • Tehnici Grădinărit Ecologic
  • Știri Ecologice
    • Inițiative Ecologice
    • Politici de Mediu
    • Schimbări Climatice
    • Poluare și Impactul Asupra Mediului
    • Dezastre Naturale și Climatice
  • Video
    • Documentare despre Mediu
    • Interviuri cu Experți în Sustenabilitate
    • Video despre Inovații Ecologice
    • Tutoriale Eco & Bio și Proiecte DIY
    • Produse Eco & Bio Descriere Functionalitate
  • Info
FORUM
  • Home
  • ECO - Tehnic
  • Proiecte - eco
  • 2025
  • martie
  • Bosch Aviation Technology prezintă conceptul pentru motorul de aeronavă cu hidrogen; motor Rotax 916 modificat
  • Proiecte - eco
  • Vehicule cu Hidrogen

Bosch Aviation Technology prezintă conceptul pentru motorul de aeronavă cu hidrogen; motor Rotax 916 modificat

cimaxcim 28 martie 2025 2 minutes read
Bosch Aviation Technology

Bosch Aviation Technology, o filială a Robert Bosch AG cu sediul în Viena, a transformat un motor de avion convențional pentru a fi funcționat cu hidrogen, ca parte a unui proiect de inovație. Unitatea de bază, un motor cu patru cilindri pe benzină, provine de la producătorul austriac BRP-Rotax, lider în dezvoltarea și producția de sisteme de propulsie pentru sectorul de agrement și sporturi motorizate.

În implementarea studiului de fezabilitate, am putut să ne bazăm pe performanța dovedită a motorului de avion Rotax 916 și să combinăm acest lucru cu mulți ani de experiență în sectorul hidrogenului. În loc să dezvoltăm un motor complet nou, am optat pentru a modifica un design de motor consacrat, deoarece anticipăm o cerere puternică pentru această abordare de pionierat în proiectele viitoare ale clienților, datorită avantajelor de timp, cost și aprobare.

—Christian Grim, director general Bosch General Aviation Technology GmbH

 

Ca parte a unui studiu de fezabilitate, experții de la Bosch au finalizat cu succes modificările necesare pentru funcționarea cu hidrogen pe un motor turbo de 1,4 litri în aproximativ patru luni. Datorită muncii lor extinse de dezvoltare pe bancul de testare a motoarelor, au reușit să optimizeze semnificativ performanța motorului cu hidrogen. Toate componentele sistemului de hidrogen se bazează pe evoluțiile de producție de volum de la Bosch.

În stadiul actual al proiectului, motorul livrează deja 115 kilowați de putere maximă și, astfel, se încadrează în aproximativ 2% din motorul de bază pe benzină. Cu o dezvoltare specifică viitoare a unui prototip, va fi posibilă creșterea în continuare a producției.

Ca rezultat, conceptul pentru viitoarele motoare de aeronave urmărit de Bosch Aviation Technology ar putea contribui la reducerea emisiilor de carbon în aviația generală. Proiectul de inovație este în concordanță cu decizia strategică a Bosch de a intensifica dezvoltările intersegmentale ale viitoarelor sisteme de propulsie și propulsie, care vor maximiza compatibilitatea cu mediul și vor minimiza emisiile mobilității de mâine.

About the Author

cimaxcim

Administrator

View All Posts

Post navigation

Previous: Daimler Truck testează primele prototipuri ale camioanelor cu celule de combustie GenH2 de următoarea generație în Alpii elvețieni
Next: GMC a introdus Sierra EV 2026 cu o gamă completă de echipamente, capacități și configurații ale bateriei

Related Stories

Southwest Research Institute (SwRI
4 minutes read
  • Proiecte - eco

SwRI avansează testarea pilelor de combustie pentru vehicule mai eficiente pe bază de hidrogen

cimaxcim 1 iulie 2025 0
TOPCon 5 DAS Solar
3 minutes read
  • ECO - Tehnic
  • Energie Verde
  • Fotovoltaice
  • Panouri Solare
  • Proiecte - eco

DAS Solar și laboratorul profesorului Martin Green unesc forțele pentru a atinge o eficiență record de 40% în celulele solare

cimaxcim 26 iunie 2025 0
MTU Aero Engines
3 minutes read
  • ECO - Tehnic
  • Proiecte - eco

Airbus și MTU Aero Engines colaborează pentru a dezvolta tehnologia pilelor de combustie cu hidrogen pentru aviație

cimaxcim 19 iunie 2025 0

You may have missed

grădină de busuioc
4 minutes read
  • Grădinărit Ecologic
  • Grădini Medicinale

Busuiocul – Cum să faci o grădină de busuioc acasă și utilizările lui terapeutice

cimaxcim 17 decembrie 2025 0
Mușețel (Matricaria chamomilla L.)
3 minutes read
  • Grădinărit Ecologic
  • Grădini Medicinale

Mușețel (Matricaria chamomilla L.) — Proprietăți farmacologice și utilizări terapeutice 🌼

cimaxcim 17 decembrie 2025 0
Menta
5 minutes read
  • Agricultură Sustenabilă
  • Grădinărit Ecologic
  • Grădini Medicinale

Menta (Mentha × piperita L.) — Proprietăți farmacologice și utilizări terapeutice

cimaxcim 16 decembrie 2025 0
Ecolomania & Ecoromania
6 minutes read
  • Natura și Mediu
  • Poluare și Impactul Asupra Mediului

Etica profesională în medicină din punct de vedere al mediului

cimaxcim 16 decembrie 2025 0
Copyright © All rights reserved. | MoreNews by AF themes.