angajamentul tesa pentru soluții adezive mai sustenabile
Dezvoltare semnificativă în ceea ce privește sustenabilitatea produselor: tesa® 4965 Original, recunoscut pentru reducerea cu 40% a emisiilor de CO₂*
Norderstedt, 3 aprilie 2024 – tesa, producătorul internațional de benzi adezive inovatoare și soluții autoadezive, lansează tesa® 4965 Original Next Gen, o versiune îmbunătățită a unuia dintre produsele sale de bază, tesa® 4965 Original. Datorită utilizării monomerilor acrilici echilibrați din punct de vedere al biomasei și a 90% PET reciclat post-consum în suportul său, această bandă adezivă inovatoare este acum produsă cu 40% mai puțin CO₂, menținând în același timp aceeași fiabilitate și performanță de care clienții s-au obișnuit. 100% originală. 40% mai puțin CO₂.
tesa® 4965 a fost un produs de bază în industrie, cunoscut pentru performanța și versatilitatea sa excepționale de peste patru decenii. Este utilizată ca standard într-o varietate de aplicații în multe domenii, precum aeronautica, industria auto, electronica, mobilierul, aparatele electrocasnice și construcțiile. De la asigurarea lipirii fiabile pe navele de croazieră, la susținerea critică în tehnologia medicală, îmbunătățirea siguranței în avioane, precizia în aplicațiile auto sau funcționalitatea superioară în smartphone-uri, tesa® 4965 Original Next Gen continuă să răspundă nevoilor în continuă evoluție ale diverselor industrii. Performanța și durabilitatea sa de neegalat îl fac soluția de adeziv preferată de profesioniștii din întreaga lume. Acum, cu o reducere de 40% a emisiilor de CO₂, contribuie la un viitor mai sustenabil fără a compromite performanța.
Focus strategic: Îmbunătățirea sustenabilității produselor Dezvoltarea de produse mai sustenabile este un obiectiv strategic important pentru tesa. Prin utilizarea monomerilor acrilici echilibrați din punct de vedere al biomasei de la partenerul de lungă durată BASF, tesa poate introduce benzi noi și mai sustenabile, cu o amprentă de carbon mai mică. „Acesta este un alt pas vital în transformarea asortimentului nostru către o mai mare sustenabilitate a produselor. Astfel, oferim partenerilor noștri de comerț și conversie un avantaj suplimentar pentru a vinde produsele tesa®”, declară Andre Richter, Șeful Marketingului Industrial pentru Comerț și Conversie la tesa.
Campanie globală în peste 30 de țări Pentru a răspândi mesajul acestui pas important în călătoria noastră spre sustenabilitate și pentru a promova tesa® 4965 Original Next Gen la nivel global, tesa a lansat o campanie digitală cuprinzătoare sub tema „Are sens”. Această campanie se desfășoară în fiecare regiune în care tesa operează, în peste 30 de țări, până în vara anului curent. Este prima campanie de acest fel în segmentul industrial, demonstrând amploarea angajamentului tesa pentru promovarea soluțiilor adezive mai sustenabile