Archer a dezvăluit planuri pentru o rețea de taxi aerian propusă în New York, în parteneriat cu United Airlines, care urmărește să transforme modul în care locuitorii și vizitatorii New Yorkului se deplasează în regiune. Archer a anunțat anterior rețelele de taxi aerian din San Francisco și Los Angeles.
Scopul lui Archer este de a permite pasagerilor să călătorească din Manhattan către aeroporturile din apropiere în doar 5-15 minute folosind Midnight, reducând semnificativ timpul de călătorie în comparație cu transportul terestru tradițional și ajutând la evitarea traficului notoriu al orașului.
Midnight este taxiul aerian electric pilotat de la Archer, conceput pentru a transporta până la patru pasageri, producând în același timp mai puțin zgomot și emisii decât un elicopter tradițional. Midnight este construit cu sisteme redundante la nivelul aeronavei, inclusiv 12 motoare și elice în total, permițând lui Archer să vizeze niveluri similare de siguranță ca și avioanele comerciale.
Archer construiește Midnight in America la unitățile de producție din San Jose, CA și Covington, GA.
Archer va căuta să utilizeze proprietățile aviatice existente în regiune, cu scopul de a stabili vertiporturi asociate cu aeroporturile și heliporturile din zonă.
Archer continuă să lucreze cu FAA pentru a solicita certificarea de tip a aeronavei sale Midnight. Odată ce certificarea de tip este primită, Archer și partenerii săi operaționali plănuiesc să integreze în siguranță și perfect Midnight în serviciu, începând cu aeroporturile importante, cum ar fi cele din zona New York City. Archer și-a primit certificatul de operator și transport aerian FAA Part 135 în iunie 2024.
În cadrul acestui concept de operațiuni, pasagerii ar rezerva zboruri Archer ca a
completează călătoriile tradiționale ale companiilor aeriene, reducând timpul de călătorie din ușă în ușă. United a plasat anterior o comandă pentru o flotă de avioane Archer Midnight și a rămas un investitor de multă vreme în companie.
Archer lucrează îndeaproape cu partenerii de infrastructură existenți, inclusiv Atlantic Aviation, Signature Aviation și Skyports/GroupeADP, precum și noi parteneri Modern Aviation și Air Pegasus, pentru a dezvolta și electrifica activele aviatice în această rețea propusă.