Volvo Cars folosește biogaz pentru a realiza prima sa fabrică neutră din punct de vedere climatic din China

Uzina de producție Volvo Cars din Taizhou a trecut la biogaz, devenind prima fabrică a companiei din China care a obținut statutul neutru din punct de vedere climatic. Trecerea centralei de la gaze naturale va avea ca rezultat o reducere de peste 7.000 de tone de CO 2 pe an.

În ciuda faptului că reprezintă o mică parte din totalul emisiilor Scope 1-3 de 43 de milioane de tone, asigurarea energiei neutre din punct de vedere climatic pentru fabrica din Taizhou este un pas important către obiectivul de a avea operațiuni de producție neutre din punct de vedere climatic până în 2025 și de a reduce emisiile în cadrul operațiunilor globale, a spus compania. Această ambiție face, de asemenea, parte dintr-un obiectiv mai larg de a atinge zero emisii nete de gaze cu efect de seră până în 2040.

Uzina din Taizhou folosea deja energie electrică neutră din punct de vedere climatic, iar această ultimă mișcare se asigură că are și încălzire neutră din punct de vedere climatic. Este a doua fabrică de mașini Volvo la nivel global care devine neutră din punct de vedere climatic, după uzina Torslanda din Göteborg, Suedia.

Furnizarea de energie a uzinei Taizhou cuprinde electricitate și încălzire. Produce aproximativ 40% din necesarul de energie electrică din panouri solare la fața locului – o pondere care se va extinde în următorii ani.

Restul de 60%, care provine de la rețea, este, de asemenea, electricitate neutră din punct de vedere climatic din solar. Nevoia sa de încălzire este, cu acest ultim comutator, satisfăcută prin utilizarea biogazului neutru din punct de vedere climatic.

Volvo Cars și-a extins recent strategia de sustenabilitate cu noi obiective ambițioase pentru anii următori. Noul obiectiv de a atinge zero emisii de gaze cu efect de seră până în 2040 se bazează pe o ambiție anterioară de a fi neutru din punct de vedere climatic până în 2040. Acesta clarifică faptul că prima prioritate este reducerea emisiilor reale înainte de a trece la eliminările de carbon pentru a atenua orice emisii inevitabile. De asemenea, compania încurajează furnizorii să facă același lucru.

cimaxcim

Share
Published by
cimaxcim
Tags: CarsVolvo

Recent Posts

Xpeng P7 – Xpeng a dezvăluit oficial în Europa noua generație a sedanului sportiv P7

Xpeng a dezvăluit oficial în Europa noua generație a sedanului sportiv P7, în premieră la…

2 zile ago

Grupul Volkswagen și PowerCo prezintă versiunea de serie a noii baterii Unified Cell și Cell-to-Pack

Volkswagen Group și PowerCo au prezentat versiunea de serie a noului Unified Cell. Acesta va debuta în…

2 zile ago

Rabla pentru mașini verzi (ev) din luna septembrie 2025 pentru persoane fizice

Administraţia Fondului pentru Mediu (AFM) anunţă lansarea, în luna septembrie, a sesiunii pentru persoane fizice…

2 săptămâni ago

Legea mirosurilor riscă să devină o aberație birocratică: gospodăriile și fermele mici, principalele victime

Ministerul Mediului, Apelor și Pădurilor a pus în consultare publică metodologia de aplicare a Legii…

2 săptămâni ago

EIA se așteaptă ca prețul țițeiului să scadă sub 60 de dolari pe baril până la sfârșitul anului și să ajungă în medie la aproximativ 50 de dolari pe baril până în 2026

Administrația pentru Informații Energetice din SUA (EIA) se așteaptă la o scădere semnificativă a prețului petrolului, deoarece…

o lună ago

Cercetătorii ORNL folosesc fibra de carbon pentru a îmbunătăți performanța bateriilor procesate uscat

Cercetătorii de la Laboratorul Național Oak Ridge au depășit un obstacol în calea utilizării unui proces uscat,…

o lună ago