Volkswagen ID.7 Tourer în Europa

Volkswagen este reprezentat și în această clasă cu noul Passat Variant. Ambele linii de produse se completează reciproc și acoperă împreună toate tipurile de propulsie relevante – de la motoare pe benzină și diesel extrem de eficiente la hibrizi plug-in cu o autonomie electrică estimată de peste 100 de kilometri (WLTP) și vehicule complet electrice.

Noul ID.7 Tourer combină avantajele de emisii ale mobilității electrice cu autonomie WLTP lungi (până la 685 km), un peisaj de înaltă calitate în cockpit, confort de călătorie și spațialitate superioară, făcându-l o mașină de afaceri ideală. Prevânzările la nivel european sunt programate să înceapă în primul trimestru al acestui an.

ID.7 Tourer diferă semnificativ de fastback din spate. Linia lungă a acoperișului și tranziția sa elegantă către capacul portbagajului sunt caracteristici de design izbitoare ale break-ului electric. În ceea ce privește stilul, Tourer este o fuziune a unui break clasic în formatul lui Passat și a unui shooting brake dinamic precum Arteon.

Cu înălțimea crescută în spate, volumul portbagajului este mai mare decât cel al fastback-ului; cu cinci persoane la bord, ID.7 Tourer are o capacitate de bagaje de până la 605 litri (spatarul banchetei din spate în poziția de marfă). Când este încărcat până la spătarele scaunelor din față și până la plafon, această cifră crește până la 1.714 litri.

Noul ID.7 Tourer este echipat cu sistemul de propulsie electric de ultimă generație. Volkswagen va oferi două dimensiuni diferite de baterie pentru ID.7 Tourer. În funcție de conținutul de energie al bateriei, mașina electrică de turism este de așteptat să atingă intervale WLTP de până la 685 km. Cea mai mare baterie este proiectată pentru o capacitate maximă de încărcare de până la 200 kW la stațiile de încărcare rapidă DC. La acest nivel de putere, bateria poate fi reîncărcată de la 10 la 80% în mult mai puțin de 30 de minute.

Noul ID.7 Tourer va fi lansat cu funcții tehnologice inovatoare, inclusiv un afișaj head-up cu realitate augmentată (AR) echipat standard. Acesta proiectează informații relevante pentru călătorie în câmpul vizual al șoferului, astfel încât ochii să poată rămâne concentrați asupra drumului. În același timp, afișajul head-up AR schimbă arhitectura cockpitului deoarece permite instrumentelor clasice să devină compacte.

cimaxcim

Share
Published by
cimaxcim

Recent Posts

Xpeng P7 – Xpeng a dezvăluit oficial în Europa noua generație a sedanului sportiv P7

Xpeng a dezvăluit oficial în Europa noua generație a sedanului sportiv P7, în premieră la…

3 zile ago

Grupul Volkswagen și PowerCo prezintă versiunea de serie a noii baterii Unified Cell și Cell-to-Pack

Volkswagen Group și PowerCo au prezentat versiunea de serie a noului Unified Cell. Acesta va debuta în…

3 zile ago

Rabla pentru mașini verzi (ev) din luna septembrie 2025 pentru persoane fizice

Administraţia Fondului pentru Mediu (AFM) anunţă lansarea, în luna septembrie, a sesiunii pentru persoane fizice…

2 săptămâni ago

Legea mirosurilor riscă să devină o aberație birocratică: gospodăriile și fermele mici, principalele victime

Ministerul Mediului, Apelor și Pădurilor a pus în consultare publică metodologia de aplicare a Legii…

2 săptămâni ago

EIA se așteaptă ca prețul țițeiului să scadă sub 60 de dolari pe baril până la sfârșitul anului și să ajungă în medie la aproximativ 50 de dolari pe baril până în 2026

Administrația pentru Informații Energetice din SUA (EIA) se așteaptă la o scădere semnificativă a prețului petrolului, deoarece…

o lună ago

Cercetătorii ORNL folosesc fibra de carbon pentru a îmbunătăți performanța bateriilor procesate uscat

Cercetătorii de la Laboratorul Național Oak Ridge au depășit un obstacol în calea utilizării unui proces uscat,…

o lună ago