Universitatea din California, Riverside (UCR), Universitatea din Michigan și câțiva parteneri din industrie au lansat Alianța pentru motoare cu hidrogen

Universitatea din California, Riverside (UCR), Universitatea din Michigan și câțiva parteneri din industrie au lansat Alianța pentru motoare cu hidrogen din America de Nord ( H2EA-NA ). Alianța va promova hidrogenul ca un combustibil alternativ viabil care poate completa vehiculele ICE, sprijinind în același timp tranziția către tehnologiile electrice și alte tehnologii cu emisii zero.

Scopul nostru este de a folosi hidrogenul ca soluție cu emisii scăzute de carbon, care poate îmbunătăți performanța și sustenabilitatea motoarelor cu ardere internă. Sistemele ICE alimentate cu hidrogen pot oferi o soluție fiabilă pe termen lung, în special pentru aplicațiile în care vehiculele electrice cu baterii sau cu celule de combustibil pot să nu îndeplinească cerințele de performanță ale consumatorilor.

—Georgios Karavalakis, co-director al H2EA-NA și profesor de inginerie chimică și de mediu la UCR

 

O demonstrație recentă a Southwest Research Institute (SwRI) a tehnologiei ICE cu hidrogen într-un camion greu a arătat emisii ultra-scăzute de NO x , care reacționează în atmosferă cu alți poluanți pentru a forma ozon iritant plămânii. Nivelurile de NO x au fost cu mult sub cele atinse cu camioanele convenționale cu motor diesel. Acest lucru întărește potențialul hidrogenului de a ajuta la obținerea unor reduceri semnificative ale emisiilor legate de transport.

Karavalakis și Wayne Miller, de asemenea, profesor de inginerie chimică și de mediu la UCR, vor servi ca co-directori ai H2EA-NA. Karavalakis aduce expertiză în motoare cu ardere, combustibili cu emisii scăzute și zero de carbon și emisii de transport. Miller, specialist în combustibili cu zero carbon, emisii de transport și sisteme marine, a jucat un rol esențial în formarea alianței.

André Boehman, profesor de inginerie mecanică la Universitatea din Michigan, li se va alătura și ca co-director. Cercetarea lui Boehman se concentrează pe combustibilii alternativi, producția de combustibil și termodinamica sistemului de conversie a energiei.

H2EA-NA va fi finanțat prin cotizații anuale de membru de la companiile participante, cu fonduri direcționate către Fundația UC Riverside, o organizație non-profit. Aceste taxe vor fi împărțite în mod egal între UCR și Universitatea din Michigan pentru a sprijini operațiunile alianței.

cimaxcim

Share
Published by
cimaxcim

Recent Posts

Xpeng P7 – Xpeng a dezvăluit oficial în Europa noua generație a sedanului sportiv P7

Xpeng a dezvăluit oficial în Europa noua generație a sedanului sportiv P7, în premieră la…

3 zile ago

Grupul Volkswagen și PowerCo prezintă versiunea de serie a noii baterii Unified Cell și Cell-to-Pack

Volkswagen Group și PowerCo au prezentat versiunea de serie a noului Unified Cell. Acesta va debuta în…

3 zile ago

Rabla pentru mașini verzi (ev) din luna septembrie 2025 pentru persoane fizice

Administraţia Fondului pentru Mediu (AFM) anunţă lansarea, în luna septembrie, a sesiunii pentru persoane fizice…

2 săptămâni ago

Legea mirosurilor riscă să devină o aberație birocratică: gospodăriile și fermele mici, principalele victime

Ministerul Mediului, Apelor și Pădurilor a pus în consultare publică metodologia de aplicare a Legii…

2 săptămâni ago

EIA se așteaptă ca prețul țițeiului să scadă sub 60 de dolari pe baril până la sfârșitul anului și să ajungă în medie la aproximativ 50 de dolari pe baril până în 2026

Administrația pentru Informații Energetice din SUA (EIA) se așteaptă la o scădere semnificativă a prețului petrolului, deoarece…

o lună ago

Cercetătorii ORNL folosesc fibra de carbon pentru a îmbunătăți performanța bateriilor procesate uscat

Cercetătorii de la Laboratorul Național Oak Ridge au depășit un obstacol în calea utilizării unui proces uscat,…

o lună ago