Toyota Adaugă Baterii Pentru a Îmbunătăți Performanța Camioanelor Kenworth T680 cu Celule de Combustibil

Într-o mișcare surprinzătoare, Toyota a decis să integreze baterii în camioanele sale cu celule de combustibil pe bază de hidrogen. Această decizie are scopul de a îmbunătăți autonomia și eficiența vehiculelor, permițându-le să parcurgă distanțe mai mari fără a necesita alimentare cu hidrogen.

Detalii Cheie:

  • Modelul de Camion: Toyota a ales camionul special Kenworth T680 pentru a implementa această tehnologie.
  • Tipul de Baterie: Camionul este echipat cu 200 kWh de celule de baterie NCA (aluminiu nichel-cobalt) de tip litiu-ion.
  • Beneficii:
    • Eficiență Îmbunătățită: Bateriile ajută la îmbunătățirea eficienței stivei de celule de combustibil.
    • Recuperarea Energiei: Bateria permite recuperarea energiei pe coborâri mai abrupte.
    • Autonomie Extinsă: Camionul poate parcurge aproape 270 de mile fără a necesita alimentare cu hidrogen.
  • Feedback-ul Clienților: Configurația a fost dezvoltată în urma feedback-ului clienților potențiali ai camionului comercial.

 

Camionul Kenworth T680 aduce mai multe inovații pentru a îmbunătăți performanța și eficiența:

  1. Sistemul Dual de Motoare:
    • Camionul este echipat cu un sistem dual de motoare de 310 kW, care produce 415 CP de putere continuă.
    • Această combinație de motoare oferă o performanță excelentă și accelerație rapidă.
  2. Autonomie Extinsă:
    • Datorită bateriilor de 200 kWh, camionul poate parcurge aproape 270 de mile fără a necesita alimentare cu hidrogen.
    • Bateria permite recuperarea energiei pe coborâri, extinzând autonomia.
  3. Feedback-ul Clienților:
    • Configurația a fost dezvoltată în urma feedback-ului clienților potențiali ai camionului comercial.
    • Acest lucru asigură că camionul răspunde nevoilor reale ale utilizatorilor.

În ansamblu, Kenworth T680 reprezintă o combinație inteligentă între tehnologia cu celule de combustibil pe bază de hidrogen și baterii, oferind o soluție eficientă pentru transportul regional.

 

Această inițiativă ar putea servi ca un model pentru viitorul vehiculelor comerciale cu celule de combustibil pe bază de hidrogen. Toyota demonstrează că bateriile pot juca un rol important în optimizarea performanței vehiculelor ecologice.

 

cimaxcim

Share
Published by
cimaxcim

Recent Posts

Xpeng P7 – Xpeng a dezvăluit oficial în Europa noua generație a sedanului sportiv P7

Xpeng a dezvăluit oficial în Europa noua generație a sedanului sportiv P7, în premieră la…

3 zile ago

Grupul Volkswagen și PowerCo prezintă versiunea de serie a noii baterii Unified Cell și Cell-to-Pack

Volkswagen Group și PowerCo au prezentat versiunea de serie a noului Unified Cell. Acesta va debuta în…

3 zile ago

Rabla pentru mașini verzi (ev) din luna septembrie 2025 pentru persoane fizice

Administraţia Fondului pentru Mediu (AFM) anunţă lansarea, în luna septembrie, a sesiunii pentru persoane fizice…

2 săptămâni ago

Legea mirosurilor riscă să devină o aberație birocratică: gospodăriile și fermele mici, principalele victime

Ministerul Mediului, Apelor și Pădurilor a pus în consultare publică metodologia de aplicare a Legii…

2 săptămâni ago

EIA se așteaptă ca prețul țițeiului să scadă sub 60 de dolari pe baril până la sfârșitul anului și să ajungă în medie la aproximativ 50 de dolari pe baril până în 2026

Administrația pentru Informații Energetice din SUA (EIA) se așteaptă la o scădere semnificativă a prețului petrolului, deoarece…

o lună ago

Cercetătorii ORNL folosesc fibra de carbon pentru a îmbunătăți performanța bateriilor procesate uscat

Cercetătorii de la Laboratorul Național Oak Ridge au depășit un obstacol în calea utilizării unui proces uscat,…

o lună ago