Baterii de ultimă generație pentru hibride plug-in

Acesta este spațiu suplimentar și greutatea pe care un vehicul trebuie să o transporte în orice moment, chiar și atunci când este descărcat. Acesta este motivul pentru care hibridele plug-in de astăzi nu au o gamă cu adevărat semnificativă, potrivit vicepreședintelui senior și director de planificare al Nissan America de Nord, Ponz Pandikuthira. „Tocmai acesta este motivul pentru care nu am reușit să punem aceia (hibrizi plug-in cu o autonomie semnificativă) acolo, deoarece argumentul fizic de bază este că transportăm balast în acest vehicul care nu este încărcat”, a spus Pandikuthira.

Bateriile cu stare solidă ar putea fi mai mici și mai ușoare pentru aceeași gamă, sau ar putea oferi mult mai multă autonomie, având aceeași dimensiune și greutate. De asemenea, ar putea fi mai ușor și mai ieftin de ambalat din cauza nevoilor reduse de răcire. 

Directorul de operațiuni și vicepreședintele executiv al Kia America, Steven Center , a remarcat, de asemenea, că bateriile de ultimă generație cu o chimie sau o tehnologie diferită vor reduce dimensiunea și greutatea. „Veți avea mai multă putere și mai multă rază de acțiune”, a spus el.

Între timp, managementul resurselor planează în mintea directorilor, iar Center a menționat că dimensiunea bateriei unui hibrid plug-in este aproximativ o cincime din ceea ce ar putea fi folosit într-un vehicul electric. 

Pandikuthira de la Nissan a remarcat că clienții camionetei Frontier de dimensiuni medii nu vor un vehicul electric, dar doresc un hibrid plug-in. El a remarcat că în momentul în care faci un hibrid plug-in nu compromiți remorcarea și nu vei pierde 20-35% din autonomie la temperaturi extrem de reci sau calde. 

Pentru a îndeplini cerințele de reglementare în viitorul apropiat pentru C02, totul va trebui să fie un hibrid. Aceasta ar putea include Kia Telluride , care se aliniază îndeaproape ca mărime și formă cu SUV-ul electric Kia EV9. 

Bateriile de generație următoare ar putea aduce beneficii atât pentru hibridele plug-in cât și pentru vehiculele electrice (EV). Această evoluție este importantă, deoarece până acum, hibridele plug-in au avut o gamă electrică mai mică decât vehiculele electrice pure. Dar ce se schimbă odată cu noile baterii?

  1. Gama extinsă: Hibridele plug-in cu o autonomie electrică de 70 de mile devin tot mai populare. Aceasta nu este o coincidență, ci este în concordanță cu noile reguli din California stabilite de CARB (Consiliul pentru Resurse Aerii din California). Aceste reguli consideră hibridele plug-in cu o autonomie de 70 de mile ca fiind echivalente cu vehiculele electrice în ceea ce privește cerințele anuale de vânzări de vehicule cu emisii zero (ZEV) ale producătorilor auto 1.
  2. Baterii mai eficiente: În prezent, hibridele plug-in folosesc baterii cu o capacitate de 19 până la 22 kWh pentru a obține o autonomie electrică de 32 până la 38 de mile. Pentru a atinge o autonomie de 70 de mile, acestea vor avea nevoie de baterii cu o capacitate de 30 până la 40 kWh, în special pentru SUV-urile mai mari. Aceasta înseamnă mai mult spațiu și greutate pe care vehiculul trebuie să le transporte în permanență, chiar și atunci când bateria este descărcată. Cu bateriile de generație următoare, producătorii auto pot obține o autonomie mai mare fără a crește dimensiunile bateriilor. Bateriile cu stare solidă, de exemplu, pot fi mai mici și mai ușoare pentru aceeași autonomie sau pot oferi o autonomie mult mai mare la aceleași dimensiuni și greutate. De asemenea, acestea pot fi mai ușor de ambalat și mai ieftine de produs, datorită nevoilor reduse de răcire 1.
  3. Economie de resurse: Executivii din industrie sunt conștienți de gestionarea resurselor și de costurile implicate în fabricarea bateriilor. Bateria unui hibrid plug-in reprezintă aproximativ o cincime din bateria utilizată într-un vehicul electric. Prin urmare, dezvoltarea bateriilor mai eficiente poate aduce beneficii semnificative în ceea ce privește costurile și utilizarea resurselor 1.

În concluzie, bateriile de generație următoare vor aduce îmbunătățiri semnificative pentru hibridele plug-in, oferindu-le o autonomie mai mare și o eficiență crescută. Astfel, aceste vehicule vor deveni o opțiune mai atractivă pentru consumatori, contribuind la tranziția către o mobilitate mai sustenabilă.

cimaxcim

Share
Published by
cimaxcim

Recent Posts

Xpeng P7 – Xpeng a dezvăluit oficial în Europa noua generație a sedanului sportiv P7

Xpeng a dezvăluit oficial în Europa noua generație a sedanului sportiv P7, în premieră la…

3 zile ago

Grupul Volkswagen și PowerCo prezintă versiunea de serie a noii baterii Unified Cell și Cell-to-Pack

Volkswagen Group și PowerCo au prezentat versiunea de serie a noului Unified Cell. Acesta va debuta în…

3 zile ago

Rabla pentru mașini verzi (ev) din luna septembrie 2025 pentru persoane fizice

Administraţia Fondului pentru Mediu (AFM) anunţă lansarea, în luna septembrie, a sesiunii pentru persoane fizice…

2 săptămâni ago

Legea mirosurilor riscă să devină o aberație birocratică: gospodăriile și fermele mici, principalele victime

Ministerul Mediului, Apelor și Pădurilor a pus în consultare publică metodologia de aplicare a Legii…

2 săptămâni ago

EIA se așteaptă ca prețul țițeiului să scadă sub 60 de dolari pe baril până la sfârșitul anului și să ajungă în medie la aproximativ 50 de dolari pe baril până în 2026

Administrația pentru Informații Energetice din SUA (EIA) se așteaptă la o scădere semnificativă a prețului petrolului, deoarece…

o lună ago

Cercetătorii ORNL folosesc fibra de carbon pentru a îmbunătăți performanța bateriilor procesate uscat

Cercetătorii de la Laboratorul Național Oak Ridge au depășit un obstacol în calea utilizării unui proces uscat,…

o lună ago