Blue Bird va prezenta cele mai recente soluții pentru vehicule comerciale alimentate cu electricitate și propan la Work Truck Week 2025

Blue Bird va debuta șasiul decupat Clasa 5-6 alimentat cu propan, precum și duba sa electrică.

Șasiul decapat alimentat cu propan Blue Bird se bazează pe un ampatament de 208 inci pentru vehicule de livrare cu rază medie și lungă de acțiune, cu o greutate nominală brută a vehiculului (GVWR) de până la 23.000 de lire sterline. Compania utilizează materiale și componente ușoare pentru platforma sa inovatoare pentru vehicule, maximizând eficiența combustibilului și sarcina utilă a vehiculului, continuând să acorde prioritate siguranței vehiculului.

Blue Bird s-a bazat pe colaborarea sa de lungă durată cu Ford Component Sales și ROUSH CleanTech pentru a dezvolta șasiul cu propan de clasa 5-6. Platforma vehiculului dispune de motorul Ford V8 de 7,3 litri dovedit. ROUSH CleanTech integrează motorul Ford compact, durabil și ușor de întreținut, de 335 de cai putere, într-o opțiune de grup motopropulsor cu emisii reduse pentru platforma de vehicule comerciale cu propan de la Blue Bird.

Furgoneta cu trepte electrică Blue Bird se bazează pe șasiul său decupat Clasa 5-6. Furgoneta cu trepte are un ampatament de 178 de inchi pentru vehiculele livrate pe ultimul kilometru cu o greutate nominală brută a vehiculului (GVWR) de până la 23.000 de lire sterline. Vehiculul expus are o baterie litiu-ion de 140 kWh. Bateriile sunt montate în interiorul șinelor cadrului pentru o protecție superioară a bateriei. Pachetul de baterii acceptă o autonomie a vehiculului de până la 130 de mile cu o singură încărcare. Este nevoie de între una și douăsprezece ore pentru a se reîncărca complet, în funcție de infrastructura de încărcare.

Blue Bird oferă mai multe caracteristici de siguranță pe duba sa treptă cu propulsie electrică, care nu este standard la vehiculele electrice comparabile, pentru a spori protecția șoferului și familiaritatea. Aceasta include „hold hold”, care împiedică vehiculul să se rostogolească înapoi sau înainte atunci când sta staționat pe un deal și „electric creep”, care permite vehiculului să înceapă încet, de la oprire, când piciorul șoferului este scos de pe pedala de frână pentru a simula un motor pe benzină în treapta de viteză. În plus, atât șasiul decupat alimentat de electricitate, cât și de propan oferă o tăiere a roților de 55 de grade, cea mai bună din clasă, pentru a îmbunătăți manevrabilitatea în medii urbane strâmte.

cimaxcim

Share
Published by
cimaxcim

Recent Posts

Xpeng P7 – Xpeng a dezvăluit oficial în Europa noua generație a sedanului sportiv P7

Xpeng a dezvăluit oficial în Europa noua generație a sedanului sportiv P7, în premieră la…

3 zile ago

Grupul Volkswagen și PowerCo prezintă versiunea de serie a noii baterii Unified Cell și Cell-to-Pack

Volkswagen Group și PowerCo au prezentat versiunea de serie a noului Unified Cell. Acesta va debuta în…

3 zile ago

Rabla pentru mașini verzi (ev) din luna septembrie 2025 pentru persoane fizice

Administraţia Fondului pentru Mediu (AFM) anunţă lansarea, în luna septembrie, a sesiunii pentru persoane fizice…

2 săptămâni ago

Legea mirosurilor riscă să devină o aberație birocratică: gospodăriile și fermele mici, principalele victime

Ministerul Mediului, Apelor și Pădurilor a pus în consultare publică metodologia de aplicare a Legii…

2 săptămâni ago

EIA se așteaptă ca prețul țițeiului să scadă sub 60 de dolari pe baril până la sfârșitul anului și să ajungă în medie la aproximativ 50 de dolari pe baril până în 2026

Administrația pentru Informații Energetice din SUA (EIA) se așteaptă la o scădere semnificativă a prețului petrolului, deoarece…

o lună ago

Cercetătorii ORNL folosesc fibra de carbon pentru a îmbunătăți performanța bateriilor procesate uscat

Cercetătorii de la Laboratorul Național Oak Ridge au depășit un obstacol în calea utilizării unui proces uscat,…

o lună ago