Kia dezvăluie specificațiile complete ale modelului EV4

Kia Corporation a dezvăluit specificațiile complete ale noului EV4, un sedan electric din segmentul C. Fiind primul sedan electric Kia dedicat vehiculelor electrice la nivel global, EV4 este conceput special pentru a stimula adoptarea în masă a mobilității electrice.

Pe lângă varianta cu patru uși dezvoltată pentru Coreea și America de Nord, EV4 va fi disponibil și ca model cu cinci uși, adaptat preferințelor unice ale clienților europeni. Deja disponibil la vânzare pe piața internă a Kia, EV4 va fi lansat clienților la nivel global în a doua jumătate a anului 2025.

EV4 este oferit în trei niveluri de echipare – Light, Wind și GT-Line în SUA și Air, Earth și GT-Line în Europa.

Modelul EV4 este construit pe platforma modulară electrică globală (E-GMP) dedicată și consacrată a Hyundai Motor Group. Sunt disponibile două opțiuni de sistem de propulsie atât pentru sedanul, cât și pentru hatchback-ul EV4. Modelul standard dispune de o baterie de 58,3 kWh, în timp ce versiunea Long Range este alimentată de o baterie de 81,4 kWh. Ambele sunt asociate cu un motor cu tracțiune față de 150 kW, care oferă un cuplu maxim de 283 N·m.

Autonomie electrică a modelului Kia EV4:

  • Sedan Standard/Autonomie Lungă 430/630 km (WLTP)
  • Hatchback Standard/Autonomie Lungă 410/590 km (WLTP)

EV4 introduce, de asemenea, sistemul de frânare regenerativă i-Pedal 3.0, primul din segmentul său, de la Kia. Această tehnologie oferă șoferilor o flexibilitate și mai mare în ajustarea forței de frânare regenerativă a mașinii și se bucură de o conducere intuitivă cu o singură pedală, prin găsirea nivelului optim de răspuns al frânării regenerative care se potrivește stilului lor de condus.

Frânarea este asigurată de sistemul electric integrat (IEB) de a doua generație de la Kia, iar toate versiunile sunt dotate standard cu frână de parcare electronică (EPB) pentru un confort sporit.

Versatilitatea EV4 se extinde dincolo de vehicul datorită funcționalității Vehicle-to-Load (V2L) pentru utilizare în interior și în exterior, precum și funcționalității Vehicle-to-Grid (V2G).

Noile suporturi hidraulice pentru motor îmbunătățesc confortul la rulare și reduc vibrațiile, în timp ce suporturile ușoare din aluminiu din structura de susținere a motorului ajută la reducerea greutății totale a vehiculului, îmbunătățind atât agilitatea, cât și eficiența. Zgomotul și vibrațiile au fost, de asemenea, abordate printr-un sistem de transmisie reconfigurat, cu articulații interioare care reduc jocul, pentru o călătorie mai silențioasă și mai rafinată.

cimaxcim

Share
Published by
cimaxcim

Recent Posts

Xpeng P7 – Xpeng a dezvăluit oficial în Europa noua generație a sedanului sportiv P7

Xpeng a dezvăluit oficial în Europa noua generație a sedanului sportiv P7, în premieră la…

3 zile ago

Grupul Volkswagen și PowerCo prezintă versiunea de serie a noii baterii Unified Cell și Cell-to-Pack

Volkswagen Group și PowerCo au prezentat versiunea de serie a noului Unified Cell. Acesta va debuta în…

3 zile ago

Rabla pentru mașini verzi (ev) din luna septembrie 2025 pentru persoane fizice

Administraţia Fondului pentru Mediu (AFM) anunţă lansarea, în luna septembrie, a sesiunii pentru persoane fizice…

2 săptămâni ago

Legea mirosurilor riscă să devină o aberație birocratică: gospodăriile și fermele mici, principalele victime

Ministerul Mediului, Apelor și Pădurilor a pus în consultare publică metodologia de aplicare a Legii…

2 săptămâni ago

EIA se așteaptă ca prețul țițeiului să scadă sub 60 de dolari pe baril până la sfârșitul anului și să ajungă în medie la aproximativ 50 de dolari pe baril până în 2026

Administrația pentru Informații Energetice din SUA (EIA) se așteaptă la o scădere semnificativă a prețului petrolului, deoarece…

o lună ago

Cercetătorii ORNL folosesc fibra de carbon pentru a îmbunătăți performanța bateriilor procesate uscat

Cercetătorii de la Laboratorul Național Oak Ridge au depășit un obstacol în calea utilizării unui proces uscat,…

o lună ago