Foxconn investește în compania de vehicule electrice inteligente Indigo; SmartWheels

Indigo Technologies, un OEM Smart EV axat pe robotică cu SmartWheels cu senzor de drum, inventat de o echipă din MIT, a primit o investiție strategică de la Hon Hai Technology Group (Foxconn). Indigo dezvoltă vehicule electrice utilitare ușoare concepute pentru servicii de transport durabil, livrare și transport autonom.

Jun Seki, Chief Strategy Officer al Foxconn pentru vehicule electrice, care a fost fost CEO al Nidec și COO al Nissan, se alătură Consiliului de Administrație al Indigo.

Potrivit Foxconn, acest lucru va sprijini viziunea de a transforma o invenție MIT într-o inovație globală cu adoptare comercială. În parteneriat cu cele mai mari TNC, DNC și FMC, soluțiile software și hardware EV de la Indigo cu pachetul TaaS Transport-as-a-Service vor include operațiuni de transport a flotei și vor gestiona mobilitatea autonomă a flotei pe drumurile publice.

Hardware-ul și software-ul robotici SmartWheels cu detecție rutieră integrează pe deplin trenul de rulare și suspensia ca pachet tehnologic pentru a permite o nouă arhitectură a vehiculului, făcând vehicule electrice mai ușoare și mai eficiente.

Primul EV alimentat cu SmartWheels de la Indigo, FLOW, va avea mai mult spațiu utilizabil în cabină, o podea plată mai joasă, o experiență de rulare mai lină și o economie de unitate mai bună decât orice vehicul din clasa sa, susține compania. FLOW va avea 180 de metri cubi de spațiu, aproximativ 200 de mile de autonomie, va avea un preț de aproape 37.000 de dolari și este de așteptat să ajungă pe drumurile din SUA la sfârșitul anului 2026.

Indigo va livra, de asemenea, un Smart EV mai mic, numit DASH, cu cele mai recente sisteme telematice și senzori conectați la software-ul său cloud pentru a ajuta flotele să reducă riscurile și costul total de proprietate, îmbunătățind în același timp experiențele de service. DASH va avea 90 de metri cubi de spațiu, 140 de mile de autonomie, va avea un preț aproape de 27.000 USD și va fi testat în 2H 2024, cu livrare în volum la începutul anului 2025.

cimaxcim

Share
Published by
cimaxcim

Recent Posts

Xpeng P7 – Xpeng a dezvăluit oficial în Europa noua generație a sedanului sportiv P7

Xpeng a dezvăluit oficial în Europa noua generație a sedanului sportiv P7, în premieră la…

2 zile ago

Grupul Volkswagen și PowerCo prezintă versiunea de serie a noii baterii Unified Cell și Cell-to-Pack

Volkswagen Group și PowerCo au prezentat versiunea de serie a noului Unified Cell. Acesta va debuta în…

2 zile ago

Rabla pentru mașini verzi (ev) din luna septembrie 2025 pentru persoane fizice

Administraţia Fondului pentru Mediu (AFM) anunţă lansarea, în luna septembrie, a sesiunii pentru persoane fizice…

2 săptămâni ago

Legea mirosurilor riscă să devină o aberație birocratică: gospodăriile și fermele mici, principalele victime

Ministerul Mediului, Apelor și Pădurilor a pus în consultare publică metodologia de aplicare a Legii…

2 săptămâni ago

EIA se așteaptă ca prețul țițeiului să scadă sub 60 de dolari pe baril până la sfârșitul anului și să ajungă în medie la aproximativ 50 de dolari pe baril până în 2026

Administrația pentru Informații Energetice din SUA (EIA) se așteaptă la o scădere semnificativă a prețului petrolului, deoarece…

o lună ago

Cercetătorii ORNL folosesc fibra de carbon pentru a îmbunătăți performanța bateriilor procesate uscat

Cercetătorii de la Laboratorul Național Oak Ridge au depășit un obstacol în calea utilizării unui proces uscat,…

o lună ago